събота , юни 6 2020
Начало / Пътувания / Приключения / Тренировка, излет, здравословно забавление

Тренировка, излет, здравословно забавление

Ето, че дойде пролетта, времето се оправи и настъпи момента отново да започнем с тренировките наоткрито. А може би не сте имали намерението да започвате? Няма проблеми, ние ще ви мотивираме с няколко съвета, идеи и факти, които да ви помогнат да влезете във форма или да поддържате вече перфектната си такава.

планина

Както знаете, много хора обичат да бягат, за да поддържат фигурата си, но бягането не е за всеки – изтощително е, научно погледнато не е задължително най-добрия начин за горене на калории, а и не винаги има удобни места за това. Ето защо, ако живеете някъде, където има планини или хълмове около вас, изкачването им е най-доброто, което може да направите, без да се напрягате прекалено много.

А ако си мислите, че ще е скучно сами да обикаляте по хълмчетата, то ние имаме няколко съвета как да премахнете тези мисли. Но нека не забравяме, че мотивацията не е нещо, което остава завинаги, така че ние препоръчваме доза мотивация всеки ден.

1. Време е за музика

музика в природата

Ако не сте опитвали да слушате музика, докато спортувате, значи не знаете колко полезна може да бъде тя. Подберете подходящ плейлист, който да ви мотивира и насърчава, или такъв, който да ви успокоява. Ако искате просто разходка и красива гледка, тогава има много релаксираща „природна“ музика в известните сайтове. А ако искате изкачването да представлява предизвикателство, тогава подберете по-енергична музика и започнете тренировката си.

2. А защо не и книга?

четене в природата

Ако сте излезли на разходка, то не забравяйте, че като стигнете избраното място, може на спокойствие да си отворите книга и да почетете сред природата. Това действа успокояващо на много хора и е чудесен начин да рекласирате дори след тренировка. Така че в раничката заедно с вода, храна и джобно ножче, може спокойно да сложите и книга.

3. И като казахме храна…

ядки

Сигурно ще ви се стори странно, че споменаваме храна, след като сте излезли, за да направите начина си на живот по здравословен. Все пак изгорените калории е добре да останат изгорени, нали? Истината е, че не трябва да мислим само за калориите, а и за това, което вкарваме в организма си. Ето защо дори след тренировка може да хапнете малко ядки, които да ви заситят и да ви дадат нужните за тялото ви вещества. Много хора обичат да похапват ядки в кисело мляко, което също е полезно за тялото ви. Все пак е добре да не се прекалява. 🙂

4. Доведете приятел

планинска разходка

Ако все пак музиката и книгата не ви изглеждат като достатъчно привлекателен начин да си прекарате времето, то тогава замете едно излизане на кафе с приятел с излет из планината. Дори една лека разхода би била по-полезна от засядането в поредното кафене.

Може да не сте решили все още да подобрите начина си на живот, но с тези идеи се надяваме да се мотивирате и да си измислите свое приключение, което да ви нахъса за повече постижения.

Виж също

Пътешествие по изоставените релси

С изоставените влакови релси може да се похвали почти всеки континент. Десетки километри, по които …